مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم موافقت شورای نگهبان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیر ماه + ویدئو آیا انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود؟ پرچم سازمان ملل متحد نیمه‌افراشته شد + عکس نشست وزیران خارجه شانگهای با یک دقیقه سکوت به احترام ایران برگزار شد پسر شهید امیرعبداللهیان: قرار بود پدرم در روز میلاد، لباس خادمی امام‌رضا(ع) را بر تن کند جزئیات آیین تشییع پیکر خادم‌الرضا(ع) در مشهدمقدس ویدئو | چرا شهید سید ابراهیم رئیسی می‌توانست سید محرومان باشد؟ برای همدردی با مردم ایران؛ تاجیکستان پخش برنامه و موسیقی شاد در رادیو و تلویزیون را ممنوع کرد شعب کشیک بانک‌ها فردا (۲ خرداد ۱۴۰۳) فعال هستند
سرخط خبرها

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا خبر داد: اجرای ۲ طرح کنترل زائر در اربعین امسال| الحاق مرز‌های سومار و حاج‌عمران برای تردد زائران

  • کد خبر: ۱۱۸۴۲۹
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا خبر داد: اجرای ۲ طرح کنترل زائر در اربعین امسال| الحاق مرز‌های سومار و حاج‌عمران برای تردد زائران
فرمانده قرارگاه اربعین انتظامی کشور گفت: در راستای عدم ازدحام در مرز‌های خروجی به سمت عراق در ایام اربعین، دو طرح کنترل زائر به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از مرز مهران گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته زائران علاوه بر مرز‌های شلمچه، چذابه، خسروی و مهران از طریق مرز سومار و حاج عمران نیز می‌توانند در ایام اربعین عازم کشور عراق شوند.  

وی با اشاره به اینکه مطمئناً با اضافه شدن مرز‌های سومار و حاج عمران تردد و ازدحام در سایر مرز‌ها کاسته خواهد شد، اضافه کرد: در اجرای طرح کنترل زائران توقفگاه‌هایی در طول مسیر حرکت زائران در نظر گرفته شده و به اندازه پذیرش پایانه‌های مرزی زائران به سمت مرز حرکت خواهند کرد.

سردار شرفی طرح مدیریت زائر از مبدا تا مقصد و کنترل لایه به لایه زائر را از اهداف فراجا در راستای مدیریت زائران عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده در فرماندهی انتظامی استان ایلام ما هیچ گونه کمبودی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه با درایت پلیس و مشارکت تمام دستگاه‌های اجرایی در استان و همچنین مشارکت ستاد فراجا در استان هیچ گونه کمبودی احساس نشد، تصریح کرد: امیدواریم در اربعین امسال در استان ایلام  بتوانیم با سهولت و کمترین توقف خدمات مطلوبی به زائران ارائه دهیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده کل انتظامی کشور در پایان با تاکید بر اینکه پلیس در ایام اربعین در تامین امنیت راهپیمایی، مدیریت ترافیک، کنترل مرز توسط مرزبانان، ارائه خدمات گذرنامه و خدمات انتظامی را بر عهده دارد از تمام ارگان‌ها و نهاد‌های همکار در ماموریت بزرگ اربعین خواست تا ان شاءالله با تمام توان پای کار بیایند و بتوانیم خدماتی در شأن زائران آقا ابا عبدالله الحسین (ع) به عاشقان آن حضرت ارائه کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->